Page 1 of 20 12311 ... LastLast
Results 1 to 20 of 388

Thread: SPAM

  1. #1
    DJ LUAtard prb's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    16,457
    Wongs
    0

    SPAM

    POST UR SHIT HERE
    NO RULES
    EXCEPT THE ONE WHERE THERES NO NSFW STUFF OK
    DONT BREAK THAT RULE OR ELSE
    OR ELSE
    ELSE
    PS POSTS DONT MAKE UR NUMBER BIGGER HERE
    If you can be told what you can see or read, then it follows that you can be told what to say or think.

  2. #2
    Mega Kill <3Manaka<3's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Toronto
    Posts
    439
    Steam ID
    .mnk
    Wongs
    0
    Sweet new sticky

  3. #3
    Mega Kill <3Manaka<3's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Toronto
    Posts
    439
    Steam ID
    .mnk
    Wongs
    0
    Btw first @_@

  4. #4
    Socialism or Barbarism agile_mind's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    34,975
    Steam ID
    afsdf
    Wongs
    156
    im about to name some names
    Quote Originally Posted by nihil. View Post
    doing my eyebrows? lol? what difference will that make once i am finally at peace in the cool earth

  5. #5
    Socialism or Barbarism agile_mind's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    34,975
    Steam ID
    afsdf
    Wongs
    156
    12:20 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): i suppose every forum has one of those heydays that evaporate though
    12:20 PM - ////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\: im mega enabling the shitifying of nadota so i can't really complain
    12:20 PM - ////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\: whatever im just bored
    12:20 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): i used to do that.
    12:20 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): now i get banned
    12:20 PM - ////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\: all your accounts are unbanned
    12:21 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): my posts are getting deleted for flaming numeta and pluhmm and haxity
    Quote Originally Posted by nihil. View Post
    doing my eyebrows? lol? what difference will that make once i am finally at peace in the cool earth

  6. #6
    DJ LUAtard prb's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    16,457
    Wongs
    0
    uh oh
    If you can be told what you can see or read, then it follows that you can be told what to say or think.

  7. #7
    Well, whatever. rainbow's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,918
    Wongs
    55
    BWCdaddy
    3 days ago LMFAO SHE GOT PAID TO LOOK LIKE THAT. Ya pornhub should take down a porn video that everyone got paid and vetted for. Unreal u fucking pussy made cunt. Go join christian mingle.com holy fuck . I was gonna jerk off now im too pissed reading ur dumbass opinions. Cut ur dick off cuz ur already a bitch

  8. #8
    I FEEL LIKE WE SHOULD BOYCOTT THIS THREAD BECAUSE ITS THE NEXT STEP OF TURNING THIS SITE INTO REDDIT 2

    BUT WHAT THE FUCK DO I KNOW
    http://i.imgur.com/3tUy9oA.png


  9. #9
    Socialism or Barbarism agile_mind's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    34,975
    Steam ID
    afsdf
    Wongs
    156
    12:16 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): i get mad.
    12:16 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): no threads clickable and every second post is a retard
    12:16 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): well more accurately every 10th post is a non retard
    12:17 PM - ////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\: maybe you can confine yourself to moderated
    12:17 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): i should just move on like every other goddamn dota player
    12:17 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): fucking forums.
    12:17 PM - (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx): golden dayas or whatever though
    Quote Originally Posted by nihil. View Post
    doing my eyebrows? lol? what difference will that make once i am finally at peace in the cool earth

  10. #10
    Well, whatever. rainbow's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,918
    Wongs
    55
    BWCdaddy
    3 days ago LMFAO SHE GOT PAID TO LOOK LIKE THAT. Ya pornhub should take down a porn video that everyone got paid and vetted for. Unreal u fucking pussy made cunt. Go join christian mingle.com holy fuck . I was gonna jerk off now im too pissed reading ur dumbass opinions. Cut ur dick off cuz ur already a bitch

  11. #11
    cOdEiNe CuPs pAiNt A pIcTuRe So ViViD
    http://i.imgur.com/3tUy9oA.png


  12. #12
    Socialism or Barbarism agile_mind's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    34,975
    Steam ID
    afsdf
    Wongs
    156
    motherfucking ban everybody
    Quote Originally Posted by nihil. View Post
    doing my eyebrows? lol? what difference will that make once i am finally at peace in the cool earth

  13. #13
    DJ LUAtard prb's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    16,457
    Wongs
    0
    NO!
    If you can be told what you can see or read, then it follows that you can be told what to say or think.

  14. #14
    DJ LUAtard prb's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    16,457
    Wongs
    0
    yes
    If you can be told what you can see or read, then it follows that you can be told what to say or think.

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    9,331
    Wongs
    0
    After me the deluge idiots

  16. #16
    DJ LUAtard prb's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    16,457
    Wongs
    0
    shut the fuck up you fucking imbecile
    If you can be told what you can see or read, then it follows that you can be told what to say or think.

  17. #17
    DJ LUAtard prb's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    16,457
    Wongs
    0
    not you spencer me
    If you can be told what you can see or read, then it follows that you can be told what to say or think.

  18. #18
    Holy Shit phrame's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    7,926
    Steam ID
    PHRAME
    Wongs
    51
    wish i was tight with you know who

  19. #19
    Holy Shit phrame's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    7,926
    Steam ID
    PHRAME
    Wongs
    51
    shut the fuck up

  20. #20
    Refined White
    Join Date
    May 2010
    Location
    Southern California
    Posts
    13,021
    Wongs
    0
    I'll show you a sticky
    I got pissed off and posted a bunch of emoji and now I’m back in the play pen… something that has never happened to a single troll

Page 1 of 20 12311 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •