Page 2820 of 3122 FirstFirst ... 1820232027202770281028182819282028212822283028702920 ... LastLast
Results 56,381 to 56,400 of 62435

Thread: itt: blog

  1. #56381
    i fucing love mg LMAO
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    You are absolutely lost.
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    Hilarious that you think a college degree adds any merit to your value LMAO. What a pathetic existence you are.

  2. #56382
    got into a car crash

    guy turned into lane when he shouldnt have and i couldnt break in time. he drove off too xd
    bullshit you fucking miss me

  3. #56383
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    10,472
    i need jing
    so FUCKING BADLY RIGHT NOW

  4. #56384
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    10,472
    Quote Originally Posted by ZiMaNdGiR View Post
    got into a car crash

    guy turned into lane when he shouldnt have and i couldnt break in time. he drove off too xd
    dam

    r u ok

  5. #56385
    ya, just a slight neck sprain

    gonna cost me like 1500 to fix my 04 so idk if its worth
    bullshit you fucking miss me

  6. #56386
    Quote Originally Posted by ZiMaNdGiR View Post
    got into a car crash

    guy turned into lane when he shouldnt have and i couldnt break in time. he drove off too xd
    get well soon oldfaq-san
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    You are absolutely lost.
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    Hilarious that you think a college degree adds any merit to your value LMAO. What a pathetic existence you are.

  7. #56387
    omae wa mou shindeiru Lucky Artist's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    10,772
    Quote Originally Posted by electrowizard View Post
    Haha you've been tricked I'm not wizard
    ?????? Wtf
    Quote Originally Posted by Haxity View Post
    i dont really know me either, does anyone ever truly know themselves?
    #philosophyPHD

  8. #56388
    Beyond Grantlike
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14,395
    Quote Originally Posted by yns View Post
    $4.50 is still really high it's like 2.80-$3.20 here in California and California probably has some of the highest gas prices in the country
    Our gas was 4.50ish before you got here. Anything under 3 and we are fucking stoked
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    conspiracy theorist is a term created by the CIA to discredit anyone not in on the corruption.


    אני אוהב גיאורג סורוס

  9. #56389
    I love Love LOVE NADOTA!! Haxity's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Arizona
    Posts
    38,883
    Quote Originally Posted by ZiMaNdGiR View Post
    got into a car crash

    guy turned into lane when he shouldnt have and i couldnt break in time. he drove off too xd
    what a fucking loser to do some shit like that honestly.

  10. #56390
    Beyond Grantlike LiLLipuTian's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    16,929
    everyone should carry a gun in their car with them just for the eventuality of a hit and run occurring

  11. #56391
    I sit on the chair for disabled humans when iam taking the bus because its more comfortable
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    You are absolutely lost.
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    Hilarious that you think a college degree adds any merit to your value LMAO. What a pathetic existence you are.

  12. #56392
    I love Love LOVE NADOTA!! Haxity's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Arizona
    Posts
    38,883
    Quote Originally Posted by Amercchi View Post
    I sit on the chair for disabled humans when iam taking the bus because its more comfortable
    my autism does NOT appreciate this

  13. #56393
    Beyond Grantlike
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14,395
    I take off in the morning. I suddenly regret this because of LAX
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    conspiracy theorist is a term created by the CIA to discredit anyone not in on the corruption.


    אני אוהב גיאורג סורוס

  14. #56394
    I love Love LOVE NADOTA!! Haxity's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Arizona
    Posts
    38,883
    good travels fam hope u have a great time and have lots of fun and enjoy yourself thoroughly

  15. #56395
    Godlike yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    2,843
    Quote Originally Posted by Huber View Post
    Our gas was 4.50ish before you got here. Anything under 3 and we are fucking stoked
    maybe in the IE dude I think I saw a place selling it for like 2.64 when I was ubering to hermosa and it was like 3 something when I moved out of LA on Jan 31st there's no way it was that fuckin high

  16. #56396
    Holy Shit nyte's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    6,449
    /?? it really was that high for awhile
    Quote Originally Posted by GranDGranT View Post
    If your heart was as big as your mouth you'd be real, but it aint

  17. #56397
    Godlike yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    2,843
    damn wtf r u in la nyte

  18. #56398
    Holy Shit nyte's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    6,449
    die la~
    Quote Originally Posted by GranDGranT View Post
    If your heart was as big as your mouth you'd be real, but it aint

  19. #56399
    Godlike yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    2,843
    u wanna meet up rn for some good times? Currently in Inglewood

  20. #56400
    Banned
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    NABOKOV1995
    Posts
    6,361
    theres quite a hub of trogs living in california

    even when one of them like YNS escapes to the East Coast it pulls him like a shit magnet back there

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •