Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 66
  1. #21
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    12,035
    Wongs
    0
    puck can clear waves with just orb/rift becaues of the int damage changes, and if u have enough int items (i had midaseuls octarine, think i was lvl 20?) when they come out, can even clear super creep waves with just orb/rift. Lol

  2. #22
    Beyond Grantlike LiLLipuTian's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    13,792
    Wongs
    0
    can somebody please start running offlane enigma + lich dual deny lane drafts and tell me if it's good

  3. #23
    Lili why would that be good laning doesnt matter

  4. #24
    Holy Shit Kksweet's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Location
    France
    Posts
    6,347
    Wongs
    1
    Quote Originally Posted by LiLLipuTian View Post
    can somebody please start running offlane enigma + lich dual deny lane drafts and tell me if it's good
    sure that woudl probably win you the lane but i mean ur other lanes are gunna get poooped on if the enemy team knows hwo to deal with lich so

  5. #25
    Jugg
    Battlefury ---> Echo Sabre ---> Manta

  6. #26
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    19,183
    Wongs
    0
    echo saber is not a jugg item. you get that on heroes with bad attack speed who want to do AA burst damage (Tiny, Sven, etc)

    neither of those are jugg's characterstics
    Quote Originally Posted by yung_nigga_sigma View Post
    that fucking black chick I fucked gave me chlamydia what the fuck. Thank god I got an std test literally the day after I fucked her so I caught it very early. I mean I also got it because I'm an ex IV drug user but whatever. Moral of the lesson: don't fuck ******s in rehabs but tbh getting to bust in a ****** raw twice was kind of worth the shot in the arm and two pills I had to take to get rid of the nasty disease she carried.

  7. #27

  8. #28
    Yeah its not super good but it is pretty fun

  9. #29
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    12,035
    Wongs
    0
    Quote Originally Posted by Pepper View Post
    echo saber is not a jugg item. you get that on heroes with bad attack speed who want to do AA burst damage (Tiny, Sven, etc)

    neither of those are jugg's characterstics
    shit fucking pwns as a first item on wraiht king

  10. #30
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    19,183
    Wongs
    0
    yeah him too
    Quote Originally Posted by yung_nigga_sigma View Post
    that fucking black chick I fucked gave me chlamydia what the fuck. Thank god I got an std test literally the day after I fucked her so I caught it very early. I mean I also got it because I'm an ex IV drug user but whatever. Moral of the lesson: don't fuck ******s in rehabs but tbh getting to bust in a ****** raw twice was kind of worth the shot in the arm and two pills I had to take to get rid of the nasty disease she carried.

  11. #31
    Unstoppable Chief Keef's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Tempe, AZ
    Posts
    866
    Steam ID
    FROFRO
    Wongs
    0
    I'm sure Troll Warlord is a legit hero this patch with the shadowblade echo

  12. #32
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    19,183
    Wongs
    0
    I don't think Saber is good on Troll
    Quote Originally Posted by yung_nigga_sigma View Post
    that fucking black chick I fucked gave me chlamydia what the fuck. Thank god I got an std test literally the day after I fucked her so I caught it very early. I mean I also got it because I'm an ex IV drug user but whatever. Moral of the lesson: don't fuck ******s in rehabs but tbh getting to bust in a ****** raw twice was kind of worth the shot in the arm and two pills I had to take to get rid of the nasty disease she carried.

  13. #33
    Unstoppable Chief Keef's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Tempe, AZ
    Posts
    866
    Steam ID
    FROFRO
    Wongs
    0
    I mean you could say that
    But for a hero that is highly reliant on sneaking up on someone and getting a first hit bash, I'd say its pretty good

  14. #34
    Quote Originally Posted by Chief Keef View Post
    I mean you could say that
    But for a hero that is highly reliant on sneaking up on someone and getting a first hit bash, I'd say its pretty good
    thats not troll

    first hit bashes are always nice but if ur reliant on them idk what the fuck ur doin

    like whoops i didnt get my first hit bash guess i just wasted my time with a shitty skirmish i was really counting on that first hit bash

    i bet even dragon lance is more legit u can get like 2 extra hits on the way out and the stats/cost r better

  15. #35
    Killing Spree kotichaz's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    California
    Posts
    125
    Wongs
    0
    Alch starting to seem like the start of the cancer this patch. Luckily its bannable.

  16. #36
    M-M-M-Monster Kill will4zoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    1,564
    Steam ID
    will4zoo
    Wongs
    0
    Yeah he's basically unkillable after he gets armlet

  17. #37
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    12,035
    Wongs
    0
    i keep buying sabre on troll but i dont play ranked anymore so idk

  18. #38
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    12,035
    Wongs
    0
    the extra mana is definitely good Lol

  19. #39
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    12,035
    Wongs
    0
    im sure echo-blink-bkb is a good build on troll

  20. #40
    Wicked Sick
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    EU
    Posts
    1,261
    Wongs
    0
    Quote Originally Posted by iamafuckingretard View Post
    thats not troll

    first hit bashes are always nice but if ur reliant on them idk what the fuck ur doin

    like whoops i didnt get my first hit bash guess i just wasted my time with a shitty skirmish i was really counting on that first hit bash

    i bet even dragon lance is more legit u can get like 2 extra hits on the way out and the stats/cost r better
    echo sabre sounds viable on that hero not only for more bashes but cus it insta gives an extra fervor stack and the max stacks increased as well so

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •