Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 41 to 60 of 130
  1. #41
    Banned
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198113616143/
    Posts
    19,756

  2. #42
    Beyond Grantlike
    Join Date
    May 2010
    Posts
    13,609
    I started this book awhile back, took a long break, and now I have completed it today. Very enoyable because I'm a nerd

    https://www.amazon.com/China-Empire-.../dp/0306816091
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    LMAO Cactus you poor poor thing. That 50$ an hour (lets pretend along) won't make you a dota god son. You are stuck with your shit brain for the rest of your existence. That is true punishment.

  3. #43
    Banned
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198113616143/
    Posts
    19,756
    i actually bought but havent read that book how much will i learna bout china

  4. #44
    Beyond Grantlike
    Join Date
    May 2010
    Posts
    13,609
    It teaches the theories/stories of hanzi, and the different forms they took over time. It argues that hanzi is among the most important parts of the Chinese identity, so if you buy into that you could say you'll learn a lot.

    But honestly if you dont care a lot about hanzi or learning mandarin then you might get bored.
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    LMAO Cactus you poor poor thing. That 50$ an hour (lets pretend along) won't make you a dota god son. You are stuck with your shit brain for the rest of your existence. That is true punishment.

  5. #45
    Banned
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198113616143/
    Posts
    19,756

  6. #46
    I love Love LOVE NADOTA!! Haxity's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Arizona
    Posts
    33,774
    Quote Originally Posted by Alightsoul View Post
    That Ayn Rand interview is very interesting. I kind of wonder if we have lost this sense of kind of probing, investigative interviewing. TV interviews these days are mostly either cheap promotion or are aimed to reinforce preexisting political notions. Not a lot of examination and discussion.

    I noticed you have Going Clear on your list, as well as a few other Scientology docs. There is a Scientology doc called My Scientology Movie which was made by Louis Theroux and is currently being slowly released at art festivals and private viewings. I've been waiting to see this one for some time, but it hasn't yet popped up on the web. Should be a good one if we ever get the chance to see it.
    Yeah of all the Mike Wallace interviews I watched he seems to dislike her and her ideas the most lol. He's a fantastic interviewer though.

    I cant wait for that Louis Theroux documentary though. He's another amazing interviewer and always puts out great work.

    https://www.youtube.com/watch?v=qFjwfVCiefM
    Last edited by Haxity; July 22nd, 2016 at 07:34 PM.

  7. #47
    I love Love LOVE NADOTA!! Haxity's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Arizona
    Posts
    33,774
    both only work if you want something.

  8. #48
    Banned
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198113616143/
    Posts
    19,756

  9. #49
    Godlike Twilight2008's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Berkeley, CA
    Posts
    2,985
    Steam ID
    Twilight2008
    lol @ people finding college hard



  10. #50
    Banned
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198113616143/
    Posts
    19,756
    i will not be taking any more reddit posts unless theyre particularly good

  11. #51
    I love Love LOVE NADOTA!! Haxity's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Arizona
    Posts
    33,774
    Quote Originally Posted by Twilight2008 View Post
    lol @ people finding college hard
    i did

  12. #52
    Godlike Twilight2008's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Berkeley, CA
    Posts
    2,985
    Steam ID
    Twilight2008
    condolences



  13. #53
    Beyond Grantlike iamafuckingretard's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    14,387
    college mightve been hard if i didnt go to an unfailable one

  14. #54
    Beyond Grantlike fournsix's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    14,100
    Quote Originally Posted by Haxity View Post
    both only work if you want something.
    don't you always want something tho even if it is being able to sit on your robe and jack off all day?
    tbh those links feel really personal and are posts written well enough to be able to strike different feels depending on how often/when you read them.
    school in all levels is hella easy and boring but if you can't make anything out of it you're retarded so there's that.

  15. #55
    Beyond Grantlike jajaja's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    11,905
    Quote Originally Posted by iamafuckingretard View Post
    college mightve been hard if i didnt go to an unfailable one
    Where'd u go to school bruh

  16. #56
    Beyond Grantlike jajaja's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    11,905
    Trump university, mayhaps ?

  17. #57
    Beyond Grantlike LiLLipuTian's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    14,765
    pretty sure trump university had a 100% failure rate
    Quote Originally Posted by Audrey Belrose View Post
    onyx is winning quals, quote me on this one fam bois!!!!

  18. #58
    Beyond Grantlike iamafuckingretard's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    14,387
    Quote Originally Posted by jajaja View Post
    Where'd u go to school bruh
    hmmmm

    ill just pm u i guess

  19. #59
    Beyond Grantlike jajaja's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    11,905
    Everyone...our favorite retard did, in fact, graduate from Trump University

  20. #60
    Beyond Grantlike iamafuckingretard's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    14,387
    i make the best deals

Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •