Page 89 of 89 FirstFirst ... 3979878889
Results 1,761 to 1,768 of 1768
  1. #1761
    Beyond Grantlike flopagis's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    8,953
    Steam ID
    flopagis
    nice late game reads kyle

  2. #1762
    Beyond Grantlike flopagis's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    8,953
    Steam ID
    flopagis
    I guess I called the cactus thing by saying magic was the vigi in the cactus/magic thing. cactus would be forced to claim VT i feel since he was afk at EOD

  3. #1763
    Beyond Grantlike flopagis's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    8,953
    Steam ID
    flopagis
    I need to be more confident with leading trains

  4. #1764
    I love Love LOVE NADOTA!!
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    20,194
    Quote Originally Posted by Krazy Kat View Post
    Those were some next level reads if I so say so.

    Sorry to brag, but I usually suck at this game.

    Thanks for the host retard. Good setup. Good game.
    yeah I wanna brag too, and point out that I got LBJ and cactus this game

    I think cactus is a good player but I swear I can differentiate his scum from his town every time, by late d1/early d2 at the latest

    ewiz outplayed me though, I didn't scumread him at any point, only town/null reads for him

    also I think I played too PR-minded d1 especially, and leaned on the jailkeeper claim too much when posting
    Quote Originally Posted by yung_nigga_sigma View Post
    that fucking black chick I fucked gave me chlamydia what the fuck. Thank god I got an std test literally the day after I fucked her so I caught it very early. I mean I also got it because I'm an ex IV drug user but whatever. Moral of the lesson: don't fuck ******s in rehabs but tbh getting to bust in a ****** raw twice was kind of worth the shot in the arm and two pills I had to take to get rid of the nasty disease she carried.

  5. #1765
    I love Love LOVE NADOTA!!
    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    20,194
    cactus: can't wait to remind pepper how bad he is
    iaafr: he had alright reads right before he died
    cactus: he only scumread me because i started fucking with him
    cactus: it was completely retaliatory

    LOL I thought that whole "pepper is OMGUSing and bad" thing was scumplay and not earnest, cactus

    smdh
    Quote Originally Posted by yung_nigga_sigma View Post
    that fucking black chick I fucked gave me chlamydia what the fuck. Thank god I got an std test literally the day after I fucked her so I caught it very early. I mean I also got it because I'm an ex IV drug user but whatever. Moral of the lesson: don't fuck ******s in rehabs but tbh getting to bust in a ****** raw twice was kind of worth the shot in the arm and two pills I had to take to get rid of the nasty disease she carried.

  6. #1766
    Beyond Grantlike jajaja's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    11,998

  7. #1767
    Godlike Amercchi's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,779
    Steam ID
    dieseramer88
    oh wow town won, sorry ffor being deadweight lol !!
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    numeta god
    Quote Originally Posted by thetoo View Post
    sorry mursglics that was too much, good job starting shit and making yourself embarrassed tho. applause for that

  8. #1768
    Beyond Grantlike jajaja's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    11,998
    Haha

Page 89 of 89 FirstFirst ... 3979878889

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •