Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 20 of 61
  1. #1
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno

    Anyone still watch hockey

    title
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  2. #2
    Holy Shit Osiris's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    6,989
    Steam ID
    Ianz117
    ye
    Quote Originally Posted by gook_slayer_420 View Post
    you're not a top poster
    ]

  3. #3

  4. #4
    (go pens)

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    1,988
    I only prefer world cup for hockey. Toronto shit leafs make me hate nhl

  6. #6
    Holy Shit Osiris's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    6,989
    Steam ID
    Ianz117
    I can't watch football or basketball anymore they've been ruined
    Quote Originally Posted by gook_slayer_420 View Post
    you're not a top poster
    ]

  7. #7
    Super Moderator bees's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    China
    Posts
    12,173
    Go red wings go golden knights
    remember benghazi

  8. #8
    Godlike connor mcmeme's Avatar
    Join Date
    May 2016
    Location
    Prince George
    Posts
    4,447
    Steam ID
    ������
    Quote Originally Posted by plasmanation View Post
    I only prefer world cup for hockey. Toronto shit leafs make me hate nhl
    Can't believe a team that's going to score 300 goals this year is going to suck lol
    Quote Originally Posted by ironstove. View Post
    I'm already banned from the black lives matter subreddit.
    V

  9. #9
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    This is the new thread, suck it
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  10. #10
    Welcome back javano
    /u/GranDGranT has helped pay for 231.26 minutes of reddit server time.

    gifts on behalf of /u/GranDGranT have helped pay for 19.78 hours of reddit server time.

    gifts on behalf of /u/Jalapen0s have helped pay for 14.92 hours of reddit server time.

  11. #11
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    thanks im an accomplished hockey betting man now
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  12. #12
    god dammit

  13. #13
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    Bolts are gonna look good the entire season and lose the SCF to the pens in game 7 again fuck me
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    1,988
    KHL is superior hockey

  15. #15
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    there is absolutely no reason why you shouldn't be banned
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  16. #16
    Beyond Grantlike
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14,389
    I enjoy laughing at him
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    conspiracy theorist is a term created by the CIA to discredit anyone not in on the corruption.


    אני אוהב גיאורג סורוס

  17. #17
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    ur part of the problem then
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  18. #18
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    Sharks Pens and Canucks are winning tonight btw
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

  19. #19
    HELL yeah

    are the blue jackets gonna win tomorrow or at least will it be a close game

  20. #20
    Beyond Grantlike
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,595
    Steam ID
    JabanoGavno
    prob super close but jackets have the h2h so I'd favor them
    Quote Originally Posted by KZZ View Post
    he's got to be killed, it's really that simple.

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •