Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 71
  1. #21
    nice system you got there Valve:

    Last edited by trashcanmagic; November 26th, 2017 at 09:29 AM.
    Quote Originally Posted by Alightsoul View Post
    My place, no clothes, no safeword
    Quote Originally Posted by @Arteezy
    @EternaLEnVy1991 GREAT USE OF THE ITEM `BLACK KING BAR`
    Twitchchatsucs: Nerds?dude u look worse than my cunt
    Twitchchatsucs: Get a fucking life kid
    Twitchchatsucs: If I see u any were u would be the first person I would fuck u up
    Twitchchatsucs: Fucking skinny mtfa

  2. #22
    Holy Shit
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    7,889
    Steam ID
    Forrest
    IF YOU WANT TO CREATE A SUSTAINABLE GAME YOU BALANCE AND CREATE CONTENT AROUND THE HARDCORE AND PRO-TIER PLAYER BASE AND ADD STUPID MEME HATS AND OTHER FIND FUNNY NEW QUIRKY THINGS LIKE SIRACTIONSLACKS THAT DOESNT ACTUALLY AFFECT GAMEPLAY

  3. #23
    Godlike
    Join Date
    May 2013
    Posts
    2,948
    forrest will get ancient 5 at the highest due to hidden pool

  4. #24
    Banned
    Join Date
    Jul 2017
    Location
    collapsing the matrix
    Posts
    741
    Steam ID
    let's just take a walk then
    I'm ancient 0.

  5. #25
    Holy Shit
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    7,889
    Steam ID
    Forrest
    you mother fucker.......

  6. #26
    Beyond Grantlike nihil.'s Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    12,472
    Steam ID
    miasma
    Quote Originally Posted by LiLLipuTian View Post
    MY PRECIOUS POINTS

    WAAAAAAAAAAAAAAAAGGGJJGJGGJJHHHHHH
    this is a good post

  7. #27
    dont hit me guys

  8. #28
    Holy Shit yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    6,028
    Word on the street is that Dan is a loose slut and very easy to hit

  9. #29
    Holy Shit yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    6,028
    You just gotta smoke him up and then he'll be all over your dick like white on rice

  10. #30
    Godlike swaggy_berale's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Israel
    Posts
    2,572
    Steam ID
    i eat pears
    the season / compression system is nice in idea but valve execute their shit poorly 9 out of 10 times so it definitely could use tweaking

  11. #31
    Quote Originally Posted by yns View Post
    You just gotta smoke him up and then he'll be all over your dick like white on rice

  12. #32
    Holy Shit Amercchi's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    5,280
    Quote Originally Posted by swaggy_berale View Post
    It is not easy to hit 5.7k~5.8k. Idk why people are complaining about the current system saying that there are too many divine 5. Guys, it will take years of pratice to become legitimate 5.8k players. Compared to the current 7k players, granted, 5.8k games are joke, but 5.8k players find 4.6k games joke as well. The massive skill gap exists in relative term. Divine 5 is where you will start climbing the ladders fighting amongst the best of the best.
    I agree with the Valve's conclusion that MMR inflation will naturally happen in time. It can only be prevented by having seasonal ranks that reset every 6 month.
    I saw this too lmao
    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    You are absolutely lost.

  13. #33
    Mega Kill
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    641
    Steam ID
    racks
    Quote Originally Posted by Forrest View Post
    IF YOU WANT TO CREATE A SUSTAINABLE GAME YOU BALANCE AND CREATE CONTENT AROUND THE HARDCORE AND PRO-TIER PLAYER BASE AND ADD STUPID MEME HATS AND OTHER FIND FUNNY NEW QUIRKY THINGS LIKE SIRACTIONSLACKS THAT DOESNT ACTUALLY AFFECT GAMEPLAY
    most of game was balanced around pro scene and still is.


    matchmaking isnt. And majority of hardcore fanbase (especially pros, psuedopros and streamers) will play 10 games a day regardless.

  14. #34
    Its a shiny medal to wear and flash around on your E-Penis.. don't you know the amount of grinding and suffering LoL players go through just so they can brag about their differently colored hero frames on the loading screen?

    I want my medal to flash on my Dota loading screen too!

  15. #35
    Godlike orion's Avatar
    Join Date
    Nov 2015
    Location
    nj
    Posts
    3,905
    Steam ID
    orionrm
    all the complaining is dumb as fuck. you still have leaderboard rank/MMR to play for after divine 5, who cares if ur nice little medal doesn't change.
    Quote Originally Posted by GranDGranT View Post
    That's why no one likes you

  16. #36
    Killing Spree
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    158
    if i dont see the number, i have no context for how mad im allowed to get

  17. #37
    Mega Kill
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    New York
    Posts
    447
    Steam ID
    REFPSI
    only good that came from this is if you go on a bad losing spree nobody knows cuz you still divine player.

  18. #38
    Beyond Grantlike nihil.'s Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    12,472
    Steam ID
    miasma
    everyone upset about this change is upset for the dumbest reasons i love it

  19. #39
    Unstoppable
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    772
    omg valve wtf

  20. #40
    Beyond Grantlike LiLLipuTian's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    17,307
    I accidentally turned on a professional dota 2 stream defying my psychiatrist's orders and saw this happen

    https://clips.twitch.tv/BitterAlertCardSSSsss

    https://clips.twitch.tv/SinglePreciousScallionFailFish

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •