Page 54 of 54 FirstFirst ... 444525354
Results 1,061 to 1,070 of 1070
  1. #1061
    Holy Shit
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    6,041
    Wondering... do a bunch of you guys often log in and browse as a guest when catching up on the thread? If not, we may have a lot of lurkers that’s want to get involved at some point?

  2. #1062
    Godlike yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    4,079
    Quote Originally Posted by FRFM View Post
    Wondering... do a bunch of you guys often log in and browse as a guest when catching up on the thread? If not, we may have a lot of lurkers thatís want to get involved at some point?
    Nope, that's a glitch. When you're on say, page 10, then move to page 11, for some reason it counts a "ghost" still on page 10 that shows up as a guest.

  3. #1063
    Holy Shit
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    6,041
    Oh thanks

  4. #1064
    Quote Originally Posted by FRFM View Post
    Oh thanks
    /u/GranDGranT has helped pay for 231.26 minutes of reddit server time.

    gifts on behalf of /u/GranDGranT have helped pay for 19.78 hours of reddit server time.

    gifts on behalf of /u/Jalapen0s have helped pay for 14.92 hours of reddit server time.

    Quote Originally Posted by Numeta View Post
    whats a Sans battlefury

  5. #1065
    Godlike yns's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    4,079
    Yeah I think Dan posted something about asking ch0p about it. You can see it for yourself by going and browsing a really old thread no one else is in, moving up a couple of pages, and suddenly you'll see there's guests browsing the thread

  6. #1066
    Godlike Krazy Kat's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Texas
    Posts
    3,950
    that was me and i browsed a thread from 4 years ago and got 19 people viewing the thread. kinda creepy.

  7. #1067
    omae wa mou shindeiru Lucky Artist's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    11,202
    Some people do intentionally browse as a guest
    Quote Originally Posted by Haxity View Post
    i dont really know me either, does anyone ever truly know themselves?
    #philosophyPHD

  8. #1068
    Godlike Krazy Kat's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Texas
    Posts
    3,950
    yeah but sometimes I re-read an old mafia game and by the time I am done there are 27 guests viewing this ancient thread along with me.

  9. #1069
    Godlike Krazy Kat's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Texas
    Posts
    3,950
    I will experiment now.

  10. #1070
    Godlike Krazy Kat's Avatar
    Join Date
    Jan 2015
    Location
    Texas
    Posts
    3,950
    Quote Originally Posted by Alightsoul View Post
    Cactus whips it out and shoots Theodore the Arsonist. The audience cheers.

    Majority lynch is 3. Votes:

    Faz: Friend, Cactus
    Cactus: Faz

Page 54 of 54 FirstFirst ... 444525354

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •